onsdag 13. oktober 2010

Ny lagleder Stavset J2000

Hei alle sammen,
 
Beklager så mye at lagledern har vært litt fraværende denne sesongen, -men håper alle har forståelse for det...
 
Jeg har nå den store gleden av å overekke vervet videre til pappan til Silje: 
 
Odd Jostein Svendsli blir nå ny lagleder for Stavset J2000!  Smilefjes
 
Takk for at du er villig til å ta på deg oppgaven og håper du vil få de samme positive erfaringene som jeg har fått. 
Samtidig som jentene har utviklet seg som fotballspillere opplever jeg også foreldregruppa som stadig mer engasjert og villige til å ta på seg de oppgavene som følger ved å ha barn med på organisert idrett. 
 
En stor takk til John og Håkon for alle timene på fotballbanen! Jentene gleder seg og trives kjempegodt på treningene med den "litt strenge" og den "litt tullete" trenern:). Flott innsats også fra alle som har bidratt som "assistent-trenere"! 
Stor takk også til Ann Jeanette som har tatt oppgaven med å spleise jentene sammen også utenfor banen. Samholdet og det sosiale er kjempeviktig for at jentene også i årene fremover skal glede seg til trening og kamp. 
 
Neste år skal jentene spiller 7er-ball og det vil bli en liten overgang fra det de er vant med fra idag. 
Som en liten forsmak blir det Malvik-Cup 5.-7 November der jeg nå har meldt på et lag. (Kampprogram legges ut på malvikcupen.no 25. oktober)

Tusen takk for meg og lykke til videre!

mvh Camilla 

Ingen kommentarer: